Зимноводівська територіальна громада
Львівська область, Львівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ проекту рішення Зимноводівської сільської ради Про затвердження Положення про тимчасове користування окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності на території громади

Дата: 03.07.2025 14:55
Кількість переглядів: 48

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

проекту рішення Зимноводівської сільської ради «Про затвердження Положення про тимчасове користування окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності для розміщення об’єктів соціально-культурного, торговельного та іншого призначення на території Зимноводівської сільської територіальної громади Львівського району Львівської області»

Цей аналіз регуляторного впливу розроблений відповідно до вимог Закону України від 11.09.2003 № 1160-ІV «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1151, з метою визначення необхідності прийняття рішення Зимноводівської сільської ради «Про затвердження Положення про тимчасове користування окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності для розміщення об’єктів соціально-культурного, торговельного та іншого призначення на території Зимноводівської сільської територіальної громади Львівського району Львівської області» та визначення відповідності проекту регуляторного акта принципам державної регуляторної політики.

 

І. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.

Необхідність оптимального врегулювання питання встановлення (розміщення) об’єктів соціально-культурного, торговельного та іншого призначення на території Зимноводівської сільської територіальної громади для провадження підприємницької та іншої діяльності існує протягом тривалого часу. Особливо гострою проблемою є врегулювання питання щодо плати за користування місцем (елементом благоустрою).

Чинні нормативні акти (ст. 28 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затверджений наказом Мінрегіону від 21.10.2011 №244 зі змінами від 23.11.2020, Закон України «Про благоустрій населених пунктів», Закон України «Про рекламу», «Типові правила розміщення зовнішньої реклами», затверджені постановою КМУ від 29.12.2003 №2067, Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закон України «Про оренду державного та комунального майна») визначають механізм розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, але не регулюють порядок використання елементів благоустрою комунальної власності.

Тому пропонується шляхом державного регулювання розв’язати зазначену проблему.

Проблема є важливою, оскільки залишається неврегульовані належним чином та в однаковому правовому полі відносини з власниками торгових майданчиків (тимчасових споруд) торговельного, побутового, соціально- культурного та іншого призначення, що встановлюються (розміщуються) на території Зимноводівської територіальної громади, незалежно від їх форми власності та місця розташування.

Відсутність врегулювання даного питання на місцевому рівні призводить до самовільного, безоплатного встановлення (розташування) об’єктів соціально-культурного, торговельного та іншого призначення.

Прийняття даного регуляторного акта дозволить вдосконалити порядок оренди окремих конструктивних елементів благоустрою комунальної власності на розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Зимноводівської територіальної громади.

Положенням про оренду окремих конструктивних елементів благоустрою комунальної власності на розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності планується визначити порядок справляння орендної плати за окремі конструктивні елементи благоустрою комунальної власності та встановити ступінь відповідальності за несвоєчасну сплату орендної плати або ухилення від неї.

Основні суб’єкти, на які проблема справляє негативний вплив:

Групи

Так

Ні

Громадяни

так

 

Орган місцевого самоврядування

так

 

Суб’єкти господарювання у тому числі суб’єкти малого підприємництва

так

 

Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою ринкових механізмів: проблема не може бути вирішена за допомогою ринкових механізмів, оскільки вони не дозволяють врахувати особливості рівня життя та доходів населення відповідного населеного пункту.

Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою діючих регуляторних актів: проблема не може бути вирішена за допомогою діючих регуляторних актів, оскільки вони не врегульовують порядок оренди окремих конструктивних елементів благоустрою, що перебувають в комунальній власності на розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, а також не відповідають принципу децентралізації.

 

II. Цілі державного регулювання.

Основними цілями прийняття регуляторного акту є:

- забезпечення використання території громади з безумовним дотриманням порядку та умов отримання права на тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення об’єктів соціально-культурного, торговельного та іншого призначення для провадження підприємницької діяльності, порядку розрахунку плати за тимчасове користування окремими елементами благоустрою та регулювання організаційно-правових відносин, пов’язаних з оформленням договорів;

- розміщення об’єктів соціально-культурного, торговельного та іншого призначення на території громади з урахуванням будівельних норм та вимог містобудівної документації.

Метою державного регулювання є:

- підтримка та розвиток малого та середнього підприємництва на території населених пунктів Зимноводівської територіальної громади;

- створення цілісної, впорядкованої та прозорої системи розрахунку плати за користування місцем для розміщення об’єктів соціально-культурного, торговельного та іншого призначення га комунальній території;

- впорядкування нормативно-правової бази Зимноводівської ради;

- упорядкування відносин між місцевою владою та підприємцями;

- покращення благоустрою території громади;

- можливість спрямувати отримані кошти на фінансування заходів з благоустрою на території територіальної громади (утримання, ремонту та будівництва об’єктів та елементів благоустрою).

 

III. Визначення та оцінка способів досягнення визначених цілей

1. Визначення альтернативних способів

Вид альтернативи

Опис альтернатив

Альтернатива 1: Залишення ситуації без змін та відмова від впровадження запропонованого регуляторного акта

Не дозволяє вирішити питання ефективного використання окремих елементів благоустрою, що перебувають в комунальній власності та збільшити надходження до сільського бюджету.

Альтернатива 2: Прийняття пропонованого регуляторного акта

Дозволяє вирішити питання максимально ефективно, виходячи з економічної оцінки території населених пунктів Зимноводівської територіальної громади, вдосконалити процедуру розміщення та функціонування об’єктів соціально-культурного, торговельного та іншого призначення для провадження підприємницької діяльності на території громади та збільшити надходження до сільського бюджету.

 

 

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів органів місцевого самоврядування

 

Вид

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Недоотримання додаткових надходжень до місцевого бюджету.

Неналежне розміщення тимчасових споруд, що суперечить правилам благоустрою території, можливе порушення прав споживачів щодо якості та безпеки товарів і продукції

Альтернатива 2

- впровадження чіткого порядку розрахунку плати за користування окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності для розміщення об’єктів соціально-культурного, торговельного та іншого призначення на території Зимноводівської сільської територіальної громади;

- збільшення кількості суб’єктів господарювання, яким надано дозвіл користування окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності для розміщення об’єктів соціально-культурного, торговельного та іншого призначення на території Зимноводівської сільської територіальної громади;

- збільшення надходжень до бюджету Зимноводівської сільської ради. Надходження до сільського бюджету залежать від кількості виданих дозволів розрахунково становить 1 043784,00 грн. (орієнтовно 50 дозволів у рік);

- спрямування отриманих коштів на фінансування заходів з благоустрою на території територіальної громади (утримання, ремонту та будівництва об’єктів благоустрою.

Можливе незначне підвищення вартості товарів та послуг для їх споживачів.

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Залишити ситуацію без змін

Відсутні, у зв’язку з тим, що не буде забезпечено правове регулювання вимог законодавства у сфері розміщення ТС

відсутні

Альтернатива 2

Затвердження нового регуляторного акту

Очевидні, покращення якості відпочинку і розваг жителів територіальної громади, покращення торгового обслуговування населення

відсутні

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

За даними Зимноводівської сільської ради станом на 01 січня 2025 року

Показник

Великі

Середні

Малі, мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць*

0

0

524

524

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

 

 

100

100

* чисельність підприємств - суб’єктів господарювання, на яких поширюватиметься дія регуляторного акту наведена з урахуванням кількості діючих та зареєстрованих юридичних а фізичних осіб-підприємців після аналізу всіх можливих джерел, що володіють відомостями станом на момент розроблення аналізу регуляторного впливу.   

 

Вид

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Відсутні

Альтернатива 2

Сплата орендної плати за обґрунтованими ставками. Відкритість процедури, прозорість дій місцевого самоврядування.

Вдосконалить відносини між місцевою владою та суб’єктами господарювання, пов’язаних зі сплати орендної плати, оскільки враховані пропозиції суб’єктів підприємницької діяльності.

Внормовується законодавча база, збільшується кількість суб’єктів, які підпадають під дію регуляторного акта:

Загальна сума оцінки вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування складає 88 032,00 грн.(в тому числі:

- витрати часу на отримання інформації про регуляторний акт на одного суб’єкта – 48грн.

- витрати часу на збір документів , що подаються для одержання дозволу суб’єктом підприємницької діяльності та підписання Договору на право тимчасового користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення  об’єктів соціально-культурного, торговельного та іншого призначення на території Зимноводівської сільської територіальної громади - 96грн.

витрати часу на отримання інформації про звіт щодо регуляторного акта, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти, та місця звітності – 24 грн.

Загальна сума оцінки «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання складає 10 938 856,32  грн.

Загальна сума бюджетних витрат на адміністрування

регулювання суб’єктів

малого підприємництва складає 27 667,2 грн.

Плата за користування елементами благоустрою комунальної власності для розміщення об’єктів соціально-культурного, торговельного та іншого призначення на території Зимноводівської сільської територіальної громади відповідно до формули, наведеної у Методиці розрахунку плати за тимчасове користування.

Плата в рік складає: 133грн.*0,654*20м2 * 12міс. = 20 875,68 грн.

 

У зв’язку з відсутністю суб'єктів господарювання великого і середнього підприємництва, що підпадають під дію регуляторного акту, витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта згідно Додатка 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта не розраховувалися.

 

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

 

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1

Така альтернатива є не прийнятною, оскільки вона не дозволить врегулювати механізм справляння орендної плати за здачу в оренду елементів благоустрою, що перебувають в комунальній власності

Альтернатива 2

4

Прийняття даного рішення сільської ради забезпечить досягнути встановлених цілей, чітких та прозорих механізмів справляння та сплати орендної плати за тимчасове користування конструктивними елементами благоустрою, що перебувають в комунальній власності та відповідне наповнення місцевого бюджету.

До бюджету територіальної громади за один бюджетний рік надійде орієнтовно

1 043784,00 грн.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рейтинг

результативності

Вигоди

(підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у  рейтингу

Альтернатива 2

Місцеве самоврядування:

Надходження до бюджету Зимноводівської сільської ради коштів у сумі близько

1 043784,00, за користування місцем під об’єктами соціально-культурного, торговельного та іншого призначення на території Зимноводівської територіальної громади.

Громадяни:

Покращення торгового обслуговування населення

Суб’єкти господарювання:

Внормовані відносини між суб’єктами господарювання усіх населених пунктів Зимноводівської ТГ в частині отримання дозволів на право тимчасового користування елементами благоустрою комунальної власності для розміщення об’єктів соціально-культурного, торговельного та іншого призначення та розрахунку плати за користування місцем під об’єктами соціально-культурного, торговельного та іншого призначення.

Місцеве самоврядування:

Втрата надходження коштів до бюджету Зимноводівської сільської ради, за користування місцем під об’єктами соціально-культурного, торговельного та іншого призначення розрахунково складатиме 268380,00грн.

Громадяни:

відсутні

Суб’єкти господарювання:

Плата за користування елементами благоустрою комунальної власності для розміщення об’єктів соціально-культурного, торговельного та іншого призначення на території Зимноводівської сільської територіальної громади відповідно до Методики розрахунку плати за тимчасове користування.

в рік складає 20 875,68 грн.

Додаткове

наповнення

сільського бюджету.

Прогнозоване

збільшення

суб’єктів

здійснення

підприємницької

діяльності. Цілі

прийняття

регуляторного акту досягнуто повною мірою

Альтернатива 1

Відсутні

Відсутні

Зменшення надходжень до сільського бюджету.

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 2

Альтернатива є доцільною. Прийняття рішення забезпечить наповнення місцевого бюджету. Досягнення балансу інтересів органу місцевого самоврядування та платників місцевих податків і зборів.

Зміни до чинного законодавства.

Альтернатива 1

Вказана альтернатива є неприйнятною.

Зміни до чинного законодавства.

 

Таким чином для реалізації обрано Альтернативу 2 - прийняття пропонованого регуляторного акта, з метою вирішення питання ефективного використання комунального майна (окремих елементів благоустрою, що перебуває в комунальній власності) та додаткового наповнення місцевого бюджету.

 

V. Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми

Механізмом розв’язання описаної вище проблеми є прийняття рішення Зимноводівської сільської ради «Про затвердження Положення про тимчасове користування окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності для розміщення об’єктів соціально-культурного, торговельного та іншого призначення на території Зимноводівської сільської територіальної громади Львівського району Львівської області».

Запропоновані механізми регуляторного акта, за допомогою яких можна розв’язати проблему:

Цей регуляторний акт пропонує розв’язати проблему шляхом:

- встановлення ставок орендної плати, які визначаються, виходячи з економічної оцінки території населених пунктів Зимноводівської територіальної громади;

- затвердження Методики розрахунку плати за тимчасове користування окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності Зимноводівської сільської територіальної громади Львівського району Львівської області;

- затвердження типової форми договору на право тимчасового користування окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності для розміщення об’єктів соціально-культурного, торговельного та іншого призначення на території  Зимноводівської сільської територіальної громади.

Для впровадження даного регуляторного акта органи влади впроваджують наступний механізм:

1. Розробка проєкту рішення Зимноводівської сільської ради «Про затвердження Положення про тимчасове користування окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності для розміщення об’єктів соціально-культурного, торговельного та іншого призначення на території Зимноводівської сільської територіальної громади Львівського району Львівської області» та АРВ до нього.

2. Проведення консультацiй з суб'єктами підприємницької діяльності.

3. Оприлюднення проєкту рішення та АРВ до нього. Отримання пропозицій та зауважень.

4. Ознайомлення фізичних та юридичних осіб з даним регуляторним актом.

5. Розмiщення регуляторного акта на офiцiйному сайтi Зимноводівської сільської ради – режим доступу https://zvg.gov.ua/regulyatorna-politika-14-08-52-27-06-2025/ .

Розв’язання визначеної проблеми здійснюватиметься за допомогою наступних заходів:

1. Прийняття рішення Зимноводівської сільської ради «Про затвердження Положення про тимчасове користування окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності для розміщення об’єктів соціально-культурного, торговельного та іншого призначення на території Зимноводівської сільської територіальної громади Львівського району Львівської області».

Оприлюднення його у визначеному законом порядку на офiцiйному сайтi Зимноводівської сільської ради.

2. Проведення заходів з відстеження результативності прийнятого регуляторного акта.

За результатами проведених розрахункiв очiкуваних витрат та вигод суб’єктів підприємницької діяльності, прогнозується, що прийняття зазначеного регуляторного акта забезпечить створення єдиної цілісної, впорядкованої, структурованої та прозорої системи у сфері користування  окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності для розміщення об’єктів соціально-культурного, торговельного та іншого призначення на території Зимноводівської сільської територіальної громади, яка б відповідала вимогам діючого законодавства та створення прозорого порядку розрахунку плати за користування місцем для розміщення об’єктів соціально-культурного, торговельного та іншого призначення.

 

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги.

Розрахунок витрат на виконання вимог регуляторного акта для органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування згідно з додатком 3 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (згідно вимог Постанови КМУ від 16.12.2015 року №1151 «Про внесення змін до Постанови КМУ від 11.03.2004 року №308) не передбачено.

Оскільки кількість суб’єктів мікро та малого підприємництва на яких поширюється регулювання становить 100% питомої ваги від загальної кількості суб’єктів господарювання, здійснено розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва згідно з додатком 4 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (Тест малого підприємництва), Додаток 1.

 

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Термін дії акта:

Безстроково, або до внесення змін до діючого законодавства України та відповідного рішення Зимноводівської сільської ради.

Обґрунтування запропонованого терміну дії акта:

Строк дії регуляторного акта необмежений, оскільки необхідність виконання положень регуляторного акта є постійною.

 

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Прогнозні показники результативності

п/п

Назва показника

У разі прийняття рішення

1

Разом надходжень до місцевого бюджету (очікуваний обсяг надходжень), в тому числі:

1 043784,00

2

Кількість суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта.

524

3

Час, що витрачатиметься суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта, години на 1 суб’єкта.

3,25

4

Розмір коштів, що витрачатимуться суб’єктами господарювання та/або фізичних осіб, пов’язаними з виконанням вимог акта.

10 938 856,32 грн.

5

Рівень поінформованості суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта.

100%. На офіційному сайті Зимноводівської сільської ради оприлюднені повідомлення, проект рішення, АРВ. Після прийняття пропонованого регуляторного акта, відповідне рішення буде також розміщене на офіційному веб-сайті сільської ради.

 

IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Для відстеження будуть використовуватись статистичні дані фінансового відділу Зимноводівської сільської ради та відділу архітектури та містобудування Зимноводівської сільської ради за відповідний період, що передує даті початку виконання заходів з відстеження.

Відносно регуляторного акта здійснюватиметься базове, повторне та періодичне відстеження його результативності.

Для відстеження результативності рішення Зимноводівської сільської ради відповідно до ст. 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» буде застосовано аналіз статистичних даних, даних бюджетної та податкової звітності. Терміни відстеження результативності дії запропонованого проєкту рішення сільської ради встановлені, відповідно до статей 10 та 26 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Враховуючи, що для визначення значень показників результативності регуляторного акта використовуються виключно статистичні дані базове відстеження результативності регуляторного акта здійснюється до дня набрання чинності регуляторним актом або більшістю його положень з метою оцінки стану суспільних відносин, на врегулювання яких спрямована дія акта.

Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде проведено через рік після набрання чинності актом або більшістю його положень, але не пізніше ніж через два роки, якщо рішенням регуляторного органу, який прийняв цей акт, не встановлено більш ранній строк, з метою оцінки ступеня досягнення цим актом визначених цілей.

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде проведено раз на три роки починаючи з дня виконання заходів з повторного відстеження, в тому числі у разі, коли дію акта, прийнятого на визначений строк, було продовжено з метою оцінки ступеня досягнення даним актом визначених цілей.

У рамках статистичного методу відстеження аналіз офіційної статистичної інформації буде проводитися щодо розміру надходжень до сільського бюджету та кількості осіб, на яких поширюватиметься дія акта.

У проєкті рішення відсутні положення, які містять ознаки дискримінації, правила та процедури, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень.

Проєкт не стосується питань впливу реалізації акта на ринок праці.

 

 

 

Сільський голова                                                        Володимир ГУТНИК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

               

 

Додаток 1

Аналізу регуляторного впливу проєкту рішення «Про затвердження Положення про тимчасове користування окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності для розміщення об’єктів соціально-культурного, торговельного та іншого призначення на території Зимноводівської сільської територіальної громади Львівського району Львівської області»

ТЕСТ малого підприємництва (М-Тест)

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період 02.06.2025 року по 20.06.2025 року.

 

Порядковий

номер

Вид консультації : публічні консультації ( круглі столи, наради, робочі зустрічі, тощо), інтернет -консультації ( інтернет форуми, соціальні мережі, тощо), запити (до ФОП, експертів, науковців, тощо)

Кількість

учасників

консультацій,

осіб

Основні результати консультацій (опис)

1.

Робочі консультації з суб’єктами господарювання

8

Ознайомлення з проєктом рішення на офіційному сайті Зимноводівської сільської ради

2.

Звернення до суб’єктів підприємницької діяльності з роз’ясненням впливу регуляторного акту

 

Заперечення та зауваження відсутні, регулювання сприймається

 

2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єкти малого підприємництва (мікро- та малі):

Кількість суб’єктів малого та мікро підприємництва, на яких поширюється регулювання – 524.

Питома вага суб'єктів малого підприємництва у загальній кількості суб'єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100 %.

3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання.        

                       

Фото без опису

п/п

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік провадження

регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п’ять років

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

Формула: кількість необхідних одиниць обладнання х вартість одиниці

0

0

0

2

Процедура повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

0

0

0

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)

0

0

0

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

0

0

5

Інші процедури :

Місячний розмір плати за тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності визначається за формулою

Опл = Вб*S,

Опл  місячна орендна плата за орендований конструктивний елемент благоустрою комунальної власності,

Вб – базовий розмір плати за тимчасове користування 1 м2 елемента благоустрою – 133грн. (норматив капіталізованого рентного доходу для земель, визначений нормативною грошовою оцінкою земельних ділянок в межах Зимноводівської ТГ)*

 

20 875,68 грн.

0

104 378,4 грн.

 

 

0,654 (коефіцієнт, який характерезує зональні фактори місця розташування земельної ділянки (Км4), визначеному нормативною грошовою оцінкою земельних ділянок в межах Зимноводівської ТГ)

 

S – площа орендованого конструктивного елемента (м2) – середня площа орендованого конструктивного елемента 20м2

 

Примітка: Розрахована приблизна вартість оренди конструктивного елемента благоустрою середньою площею 20м2 розташованого в 1 оціночному районі, коефіцієнт якого складає 0,654, відповідно до нормативно грошової оцінки земельних ділянок.

 

Плата в рік складає: 133грн.*0,654*20м2 * 12міс. = 20 875,68 грн.

 

 

 

6

Разом, грн. (сума ряд 1-5)

20 875,68 грн.

0

104 378,4 грн.

7

Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

524

8

Сумарно, грн. (ряд 7х6)

10 938 856,32 грн.

0

54 694 281,6 грн.

 

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва

щодо регулювання та звітування

Розмір мінімальної заробітної плати у погодинному розмірі становить 48 грн. (Закон України «Про Державний бюджет України на 2025рік»)

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання Формула: витрати часу на отримання інформації про регулювання х вартість часу суб ’єкта малого підприємництва (заробітна плата) х оціночна кількість форм.

1. Витрати на отримання інформації про регуляторний акт

Примітка. Витрати часу на отримання інформації про регуляторний акт на одного суб’єкта

1 година (48 грн/година (середня заробітна плата відповідальної особи

суб ’єкта малого підприємництва).

48 грн.

0

48 грн.

10

Процедури організації виконання вимог регулювання:

- витрати часу на збір документів , що подаються для одержання дозволу суб’єктом малого бізнесу та підписання Договору на право тимчасового користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення тимчасових споруд з метою провадження підприємницької діяльності на території Барської міської територіальної громади Примітка. Витрати часу на одного суб ’єкта - 2 години (48грн/година (середня заробітна плата відповідальної особи).

96 грн.

0

96 грн.

 

11

Процедури офіційного звітування

- Витрати часу на отримання інформації про звіт щодо регуляторного акта, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти, та місця звітності.

Примітка. Витрати часу на одного суб ’єкта - 0,5 години (24 грн/година (середня заробітна плата відповідальної особи).

24,00 грн.

0

24,00 грн.

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

0

0

0

13

Інші процедури

0

0

0

14

Разом, гривень

(сума рядків 9+10+11+12+13)

168,00 грн.

0

168,00 грн.

15

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

524

16

Сумарно, гривень

88 032,00 грн.

0

88 032,00 грн.

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання для суб’єктів малого і мікропідприємництва.

Державний орган, для якого здійснюється розрахунок адміністрування регулювання: Зимноводівська сільська рада Львівського району Львівської області.

 

Процедура регулювання суб'єктів малого і мікропідприємництва (розрахунок на одного типового суб'єкта господарювання)

Планові витрати часу на процедур

у

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припада ють на одного суб'єкта

Оцінка

кількості

суб'єктів,

що

підпадають під дію процедури регулюван ня

Витрати на адмініструва ння регулювання * (за рік), гривень

1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

0,2

48 грн (грн/година (середня заробітна плата відповідальної особи)

1

524

5 030,4 грн.

2. Поточний контроль за суб’єктом

0,2

48 грн

(грн/година

1

524

5 030,4 грн.

 

господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі

-камеральні

-виїзні

 

(середня заробітна плата відповідальної особи)

 

 

 

3.Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

надання консультаційних послуг суб’єкту;

-прийняття та опрацювання заяв;

видача дозволу;

-укладення Договору

0,5

48 грн (грн/година (середня заробітна плата відповідальної особи)

1

524

12 576,00 грн.

4.Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

0

0

0

0

0

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання

0

0

0

0

0

б. Підготовка звітності за результатами регулювання

0,2

48 грн (грн/година (середня заробітна плата відповідальної особи)

1

524

5 030,4 грн.

Разом за рік

1,1

48

 

Х

524

27 667,2 грн.

Сумарно за п'ять років

Х

Х

Х

Х

Х

 

* Вартість витрат, пов'язаних з адмініструванням процесу регулювання державними органами, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації та на кількість суб'єктів, що підпадають під дію процедури регулювання, та на кількість процедур за рік.

 

 

 

 

 

 

4. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання.

Показник

Перший рік регулювання (стартовий 2025р.), гривень

За п’ять років, гривень

1

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

10 938 856,32 грн.

54 694 281,6 грн.

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

88 032,00 грн.

440 160,00 грн.

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання

11 026 888,32 грн.

55 134 441,6 грн.

4

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

27 667,2 грн.

77 971,2 грн.

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

11 054 555,52 грн.

55 212 412,8 грн.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Розроблення коригуючих заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання.

Проєкт рішення Зимноводівської сільської ради Львівського району Львівської області проєкту рішення «Про затвердження Положення про тимчасове користування окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності для розміщення об’єктів соціально-культурного, торговельного та іншого призначення на території Зимноводівської сільської територіальної громади Львівського району Львівської області» розроблено відповідно до чинного законодавства. Проєкт рішення розповсюджується на власників торгових майданчиків (тимчасових споруд) торговельного, побутового, соцільно-культурного та іншого призначення на території Зимноводівської територіальної громади. У зв’язку з розміщенням своєї діяльності суб’єкти господарювання матимуть можливість збільшити свій прибуток та збільшать надходжень до бюджету Зимноводівської сільської ради на фінансування заходів з благоустрою території територіальної громади.

На основі аналізу визначено, що зазначені суми платежів є прийнятними для суб’єктів малого підприємництва та не потребують ніяких пом’якшувальних/коригувальних заходів.

 

Сільський голова                                                   Володимир ГУТНИК


« повернутися

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь